بعمل صيانة للبلوج واحتمال ميرجعش تاني

Friday, November 24, 2006

احنا

النهاردة كنت ف قاعدة مزاج كدة بسمع منير
و جبت كل صورنا .....كلها كلها
و قعدت أشوفهم واحدة واحدة
فرحت بيهم أوي
و ضحكت ... ضحكت من قلبي
و عيطت

افتكرت كل أيامنا الحلوة مع بعض

مش هتتعوض تاني الأيام دي

أنا اخترت كام صورة منهم و حطتهم

بصوا كدة عالصور

يا ترى كل واحدة كانت بتفكر ف إيه ساعة ما اتلقطت الصور دي

حلوة أوي الفرحة إللي بتنط من عينينا دي

يا ترى كانت الساعة كام؟ و لا كنا فين؟

و لا كان يوم إيه ؟

انا شايفة قلوب فرحانة

و عينيكم المبتسمة

بتقوللي كلام كتير

كلام مش بلغة البشر

ba7ebbena

3comments :

Anonymous Anonymous said...

مش ناسى ابدا لمتى انا وصحبى الوحيد اللى مسافر و مش ناسى ابدا كنا اد ايه بنخاف على بعض و بنحب بعض ... تصدقى لو قلتلك انا مكنش يهمنى انى ارتبط بحد ( بنت مثلا ) اد ما يهمنى ان صاحبى ميبعدتش عنى و نفترق فى داومة الدنيا و ياعالم هاشوفه تانى ولا لأ ... ربنا يخليلك اصحابك

10:48 PM

 
Anonymous Anonymous said...

مش مقتنع بفكره نغمشه الصور كان افضل متنشريهومش
بس دى حريتك طبعا
ياترى فاضل فى حياتك كام بنى ادم من اللى موجودين فى الصور

12:14 PM

 
Blogger عروسة النيل said...

أنا كمان مش مقتنعة
بس كان لازم أنشرهم لان كل صورة منغمشة من دول لما بشوفها أنا و هما بتقولنا كلام جميل جداً

و الحمدلله كل إللي ف الصورة موجودين بس أكيد بعد 7 شهور (التخرج) العدد هيخس جداً
أتمنى غير ذلك
تحياتي

12:39 PM

 

Post a Comment

<< Home