بعمل صيانة للبلوج واحتمال ميرجعش تاني

Thursday, November 09, 2006

يسر لنا كل أمر عسير

يوم آخر غلس من أيامي الغلسة الكتيرة أوي
و غلاسة اليوم ده (غير إن فيه امتحان عملي طبعاً)ا
إنه الامتحان سواريه
.
يعني أنا أعرف إن الكلية تنزلنا مع أول نور في الصبح اتعودنا
وقت الذروة و ماله
عالمغرب مفيش مانع اللهم لا اعتراض
إنما أنزل من بيتنا و الدنيا بتليل عشان أمتحن
جديدة دي
.
عموماً أنا عندي أمل نخلص قبل 9 مساءً إن شاء الله
و عموماً برضه أنا بعذر كليتنا الجميلة
الناس هناك مش عارفين يعملوا إيه و لا إيه عشان يبهدلونا أكتر من كدة
بس برضه على قلبي زي العسل
.
ربنا معاكم يا بنانيت ، أنا هدعيلكم لغاية ما تخلصوا الامتحان
و انتو كمان تدعولنا لما ندخل بعدكم
و أهم حاجة : إنكم مش هتخرجوا من غيرنا
تستنونا لغاية ما نخلص مفهوم
و شكلنا هنروح بيوتنا ف الآخر برضه عشان الوقت اتأخر
:)))))))))))))))))))
اللهم لا سهل إلا ما جعلته سهلاً ، و أنت تجعل الحزن إذا شئت سهلاً
لا إله إلا أنت سبحانك أني كنت من الظالمين
رب ارزقني فهم النبيين و حفظ المرسلين و الملائكة المقربين
اللهم اجعل السنتنا عامرة بذكرك وقلوبنا بخشيتك واسرارنا بطاعتك
انك على كل شيء قدير وحسبنا الله ونعم الوكيل
آمين آمين آمين

3comments :

Blogger عروسة النيل said...

ميرسي يا جميلة عالكومينت بتاعك
انا امتحاني كان فيه نحس من النوع المعتبر
بس أنا اشتغلت فيه على أد ما أقدر و هو دلوقت بين ايدين ربنا بأة
.
مبروك رجوع النت حمدلله على سلامته
:D
تحياتي

1:31 AM

 
Anonymous Anonymous said...

I know i am little bit late but wish u luck in ur next exams isa :)

10:45 PM

 
Blogger عروسة النيل said...

thnx ya gamila for yr support :D

11:01 PM

 

Post a Comment

<< Home