بعمل صيانة للبلوج واحتمال ميرجعش تاني

Sunday, October 22, 2006

مخنوووق

وسط الناس و الزحمة موجود بس لوحدك
احساس فظيع
لما يكون حواليك ناس كتير بتحبك
بس برضه حاسس إنك لوحدك
بتتكلم معاهم و تضحك
بس مش عارف في إيه؟!!!ا
.
تقوللي إزيك؟
أرد : كويسة الحمدلله
.
بس هو أنا فعلاً كويسة !!!ا
زي ما يكون جوايا حاجة تانية معرفهاش
.
.
يمكن وحشني ماضي قديم كنت نسيته
أو مشتاقة لحلم بعيد لسة مقابلتوش
مش عارفة
عارف لما تحس إن فيه منك اتنين؟!!ا
.
.
.
إيه ده ؟!ا
حاسة إن أنا فووق ... فووووق أوي
أنا دلوقت عند سقف الأوطة
أنا شايفاني بتكلم و بضحك مع الناس أهه
بس هو أنا بضحك ليه؟!!!ا
المفروض إني أعيط
أعيط كتير
أعيط لغاية ما أتعب
و برضه مبطلش عياط

1comments :

Blogger Ahmed Shokeir said...

فعلا إحساس الوحدة صعب لما تكون جنب ناس وبتحبك كمان

خللي بالك دي أول اعراض مرض العصر الإكتئاب

عموما قدرتك على إخراج احاسيسك بالشكل الجميل ده أول طريق الخروج

3:04 AM

 

Post a Comment

<< Home