بعمل صيانة للبلوج واحتمال ميرجعش تاني

Wednesday, October 04, 2006

الحنكليز


مشلول
عارف الإحساس ده ،
عمرك جربت الاحساس بالشلل ؟!!!ا
مش قصدي الشلل العضوي طبعاً
و لا قصدي الشلل إللي هو ساعة ما تتنقط
أنا قصدي عالشلل إللي هو لما تكون طالع من السينما من فيلم رومانسي جميل و عجبك !!!ا
جربت الاحساس ده قبل كدة !!!ا
دايماً بحس بيه مش عارفة ليه
و المصيبة إني اكتشفت ان مش أنا لوحدي
لدرجة اني مرة قريت عنه قبل كدة على بلوج بنوتة زيي كدة
فيلم
when harry met sally , u've got mail , sleepless in seattle
( أفلامي اللي بحبها و بعشقها جداً )
الأفلام إللي هية رومانسية و بتنتهي نهايات سعيدة ، تحس كدة إنك خارج من الفيلم ..... مش عارف ...!!!ا رغم إنك سعيد
مش لان الفيلم كان وحش
و لا عشان انت متضايق
و لا عشان انت مش رومانسي
بس هو بييجي كدة!!!ا
طب دلوقت ميج ريان اتجوزت توم هانكس أو حبته كالعادة
طب انا أعمل إيه ؟!! يا فرحة قلبي
منا في الآخر هروح بيتنا لوحدي برضه
سميه بأة حقد طبقي ، هطل ، بلطجة
معرفش
المهم إنه احساس بالشلل و خلاص
أنا بقترح اسميه احساس الحنكليز
و متسألنيش يعني إيه !!ا
سؤال بقى: ا
عمرك حسيت إنك حنكليز ؟؟!!!ا
looooooooool

7comments :

Blogger Ma 3lina said...

Ya hala ya hala be salsty
bosy ya sety everytime i watch u've got mail we b3ed ma el film y7'les i get this feeling that el donia be 7'eer we en kol el mashkel 7at7el :) then i realize that IT ONLY HAPPENS IN MOVIES

nd back to our bad reality

12:55 AM

 
Blogger misho said...

7elw moot ya salsa I think en kolna beigelna nafs el e7sas we edeeni aktar ;-)

1:20 AM

 
Blogger عروسة النيل said...

@ ma-3lina:
بالظبط كدة
الحمدلله انا كدة اتطمنت على نفسي اني بنت طبيعية
بس السؤال : هل الناس المرتبطين او المخطوبين(بلاش المتجوزين :))) ) بيحسوا بكدة و لا الوضع معاهم بيختلف على اعتبار ان فيه حتة رومانسية
نياهاهاهاهااااا

@ misho:
أهلاً بالتهييس كله
بقولك ايه مش عايزين فضايح اونلاين ، ماشي
هههههههه

1:35 AM

 
Blogger عروسة النيل said...

ay 5od3a ya onnosh
glad u liked it :)

11:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaah ya Salsa.... gety 3ala el gar7 ya benty wallahi
aslan film you have got mail da me3a2adni fe 7ayaty.... bs etament 3ala nafsi lamma geet hena we shoft zomala2 el kefa7 .. hehehee
metgama3een 3and el naby isA ya gama3a .... "la 7ayah ma3 el ya2s wala ya2s ma3 el 7ayah"

8:20 PM

 
Blogger عروسة النيل said...

هههههههه
متقلقيش يا بنتي
لسة الأغاني ممكنة

8:27 PM

 
Anonymous Anonymous said...

أنا بقة مش عارف ليه أنا مسدأ عروسة النيل وحاسس بنفس أحساسها فى كل حاجة وبالذات الوحدة لأنى الوحدة صعبة جدا فى حد عمره فيكم جرب الوحدة

12:40 PM

 

Post a Comment

<< Home